SĄLYGOS

APMOKĖJIMAS

PRISTATYMAS

Galimi apmokėjimo būdai:

  • Bankinis pavedimas

  • Revolut

  • PayPal (ruošiama)

  • Banko kortele (ruošiamas)

El. parduotuvės rekvizitai:

Pavadinimas:
Bankas:
Sąskaita:

MB Aeolus Drone
Swedbank
LT437300010167926846

PREKIŲ GARANTIJA

ES teisės aktais nustatyta, kad vartotojui būtina suteikti bent 2 metų garantiją (teisinę garantiją), suteikiančią apsaugą tais atvejais, kai įsigyjama prekių, kurios turi defektų, atrodo arba veikia ne taip, kaip reklamuota.

Garantija netaikoma, jei prekės gedimas nėra dėl pardavėjo kaltės ar jei gamintojo įgaliotas garantinio aptarnavimo atstovas nustato, jog prekės gedimas nesusijęs su gamybos broku:

  • prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės

  • prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį

  • prekėms, kurios buvo remontuojamos prekės gamintojo neįgaliotame gamintojo servise

  • kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.)

  • jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.

  • jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties)

  • gedimams, atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo

Gavus nepilnos komplektacijos prekes, reikia pateikti laisvos formos skundą, kuriame turi būti pateikta žemiau esanti informacija:

  • prekės pirkimo sąskaitos numerį

  • nurodyti trūkstamas dalis ir jų kiekį

  • pasirinkti norimą sprendimo būdą

Išnagrinėjus skundą ir jį patenkinus, yra numatyti keli galimi sprendimo būdai:

  • papildyti prekę trūkstamomis dalimis

  • pritaikyti atitinkamo dydžio nuolaidą įsigytai nepilnos komplektacijos prekei

  • grąžinti prekę ir atgauti sumokėtus pinigus, įskaitant ir siuntimo mokestį, jeigu prekė buvo siųsta pirkėjui

DĖL PRAŠYMŲ/SKUNDŲ VALSTYBINEI VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBAI

Galimi pristatymo būdai:

Omniva
Omniva

Siuntos išsiunčiamos tą pačią dieną užsakius iki 15:00. Pristatymo terminas 1-2 d.d.
Apie pristatymo būseną būsite informuoti SMS žinute ar ba el. paštu.

Siuntos pristatomos į siuntų terminalą užsakymo dieną ir pristatomos kitą dieną. Šis variantas tinka tik į miestus, kuriuose yra galimybė atsiimti autobusu siunčiamas siuntas.

LP Express
LP Express
DPD
DPD
Siuntos autobusais
Siuntos autobusais

KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

www.dronit.lt pirkėjas („Pirkėjas“) turi teisę, nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika) dienų, o atsisakyti prekės, jei ji nebuvo naudojama, sugadinta ar jos išvaizda iš esmės nepasikeitė, tai yra prekės ar jos pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę. Pirkėjas šia teise turi naudotis atsakingai ir prekę grąžinti originalioje tvarkingoje pakuotėje, taip pat grąžinti visas prekės komplektines dalis. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
Grąžinęs prekes, Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. Prekės gali būti grąžinamos tiesiai į parduotuvę Kaune arba atsiunčiant į žemiau nurodytą adresą.
Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo prekės grąžinimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę bei jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Jei buvo pasirinktas kitas negu Pardavėjo pasiūlytas prekės grąžinimo būdas, dėl kurio susidarė neproporcingos ar didesnės išlaidos, Pardavėjas neprivalo padengti tokių prekės grąžinimo išlaidų.
Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke). Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako Pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.
Pirkėjo teisė grąžinti internetinėje parduotuvėje pirktas kokybiškas prekes netaikoma:

  • sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra pagamintos iš anksto, ir kurios gaminamos, atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, taip pat dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms

  • sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo

  • sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais

  • sutartims del supakuotų vaizdo ir garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo

Teisė, nenurodant priežasties per 14 (keturioliką) dienų atsiskaityti nuotolinės sutarties, juridiniams asmenims nėra taikoma.

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantis subjektas: Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.
Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p.
tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/